فعالیت جی موبایل در زمینه فروش عمده موبایل و لوازم جانبی به همکاران می‌باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه قوانین ما مراجعه شود.

شرایط مرجوع کالا

 

اگر کالایی که خریداری کرده‌اید دارای ایراد فنی یا مغایرتی باشد، شما می‌توانید کالا را مرجوع کنید و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید. اما این مساله تحت شرایطی خاص امکان‌پذیر است.

شرایط مرجوعی کالا:


1.وجود ایراد در کالا

اگر در کالای خریداری شده ایرادی وجود داشته باشد، تحت شرایط زیر، می‌توانید کالای خود را مرجوع کنید و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:

  • اشکال یا ایراد فنی [که ظاهری نباشد] حداکثر تا 7 روز پس از دریافت کالا باید به جی موبایل اطلاع داده شود.
  • خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع ایراد ظاهری، به جی موبایل اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری جی موبایل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • کالا باید حتما در جعبه اصلی خود به هراه تمام محتویات ان جعبه به جی موبایل بازگردانده شود.
  • جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچ‌گونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
  • در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان جی موبایل بررسی و یا تعمیر شود، جی موبایل مسئولیت آن را بر عهده نخواهید گرفت.
  • اگر پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش مشخص شود که ایراد اعلامی توسط خریدار صحیح نبوده، کالای موردنظر برای مشتری ارسال می‌شود. درصورتی که مشتری از پذیرش کالای سالم و بدون ایراد خودداری کند، کالای مزبور تا 1 ماه به صورت امانت نزد جی موبایل خواهد ماند. با انقضای این مهلت، چنان‌چه به کالا زیانی وارد یا کالا مفقود شود، جی موبایل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.


2.وجود مغایرت در مشخصات ظاهری یا فیزیکی کالا

اگر در کالای خریداری شده مغایرتی مشاهده کردید، تحت شرایط زیر می‌توانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:

  • وجود مغایرت یا کسری اقلام همراه کالا، حداثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا به جی موبایل اطلاع داده شود، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات جی موبایل مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
  • ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب‌سایت است. عکس محصولات صرفاً جهت اطلاع و کمک مشتری در انتخاب کالا است و ممکن است در پاره‌ای از جزئیات با کالای اصلی تفاوت داشته باشد. بنابراین با استناد به عکس نمی‌توانید اعلان مغایرت کنید.
  • در مواردی که تشخیص مغایرت یا کسری اقلام همراه بدون بازکردن بسته‌بندی وجود داشته باشد، کالا نباید از پلمپ یا بسته‌بندی اولیه خود خارج شده باشد. در غیر این صورت، امکان رسیدگی به درخواست مشتری و بازگشت کالا وجود نخواهد داشت.
  • در مواردی که تشخیص مغایرت یا کسری اقلام همراه تنها پس از بازکردن بسته‌بندی ممکن باشد، کارتن یا جعبه اصلی محصولات نباید آسیب دیده باشد.
  • کالا باید حتما در کارتن یا جعبه اصلی خود به جی موبایل بازگردانده شود.
  • جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد، روی آن برچسب نخورده باشد و هیچ‌گونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
     


3. انصراف مشتری از خرید خود

اگر از خرید خود منصرف شوید، تحت شرایط زیر می‌توانید کالای خود را بازگردانده و پول پرداخت شده را به طور کامل پس بگیرید:

 

  • کالاها به صورت پلمپ شده بازگردانده شوند و بسته‌بندی محصول باز نشده باشد.
  • توضیح بند 1: انصراف از خرید و درخواست مرجوعی تنها به کالایی تعلق می‌گیرد که باز نشده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن صورت نگرفته باشد. هرگونه تغییر شامل: بازکردن بسته‌بندی اولیه، برچسب‌ها، نایلون وکیوم و شیرینگ امکان مرجوع کردن کالا را از بین خواهد برد؛ حتی اگر از کالا استفاده نشده باشد.
  • در صورتی که هنوز سفارش شما ارسال نشده باشد، باید هرچه سریع‌تر با شماره های درج شده در وب سایت تماس بگیرید و انصراف خود را اطلاع دهید.
  • در صورت انصراف از خرید در شرایطی که کالا کاملا پلمپ باشد و مورد استفاده قرار نگرفته باشد خریدار می‌تواند آن را حداکثر ظرف یک روز کاری پس از دریافت سفارش به آدرس درج شده در وبسایت  عودت داده و وجه آن‌را پس از کسر هزینه ارسال دریافت نماید.  هزینه عودت کالا در صورت انصراف خریدار از خرید بر عهده خریدار می‌باشد.
  •  بازگرداندن کالا تنها پس از تأیید کارشناس خدمات پس از فروش ممکن است. در این شرایط، کالا باید پلمپ باشد، باز نشده باشد، استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود. ضمنا اگر کالا به همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه نیز الزامی است. هرگونه تغیر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته‌بندی، امکان بازگرداندن کالا را غیرممکن خواهد کرد.
  • اگر پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش مشخص شود که مرجوعی کالا خارج قوانین خرید در سایت است، کالای موردنظر برای مشتری ارسال می‌شود. درصورتی که مشتری از پذیرش کالای سالم و بدون ایراد خودداری کند، کالای مزبور تا 1 ماه به صورت امانت نزد جب موبایل خواهد ماند. با انقضای این مهلت، چنان‌چه به کالا زیانی وارد یا کالا مفقود شود، جی موبایل هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.






 نحوه ارسال کالا
 

اگر به هر دلیل قصد دارید کالای خریده شده را بازگردانید، برای ارسال کالا موارد زیر را مدنظر قرار دهید:

  • قبل از هر اقدامی با جی موبایل تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی خودداری کنید.
  • کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به‌خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه  کالا و قطعات بسته‌بندی همراه کالا ارسال شود.
  • جعبه اصلی یا کارتن کالا پاره و مخدوش نشده باشد. روی آن برچسب نخورده باشد و هیچ‌گونه آدرس یا توضیحات روی آن نوشته نشده باشد.
  • درصورت لزوم، آدرس یا سایر توضیحات را پشت فاکتور خرید بنویسید.
  • جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری قرار دهید تا جعبه اصلی محصول آسیب نبیند.
  • برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید .
  • تصویر رسید پستی را به شماره 0903000986 در پیام رسان "واتساپ" یا ایمیل Info@gmobile.ir یا از طریق ثبت تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنید.
  • بسته را به آدرس موجود در صفحه راه های ارتباطی ارسال کنید.
     



محاسبه هزینه ارسال کالا

هزینه ارسال کالای مرجوعی به صورت زیر محاسبه خواهد شد:

  • درصورتی که کارشناسان خدمات مشتریان وجود ایراد فنی، مغایرت فنی، فیزیکی یا آسیب‌دیدگی ظاهری را تأیید کنند، هزینه ارسال برعهده جی موبایل خواهد بود.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری قبض پستی را از طریق شماره 0903000986 در پیام رسان "واتساپ" یا ایمیل Info@gmobile.ir یا از طریق ثبت تیکت پشتیبانی برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که قبض پستی باید توسط شرکت پست مهر شده باشد
  • درصورتی که کارشناسان خدمات مشتریان ایراد یا مغایرت را تأیید نکنند، یا مشتری از خرید خود انصراف دهد، هزینه ارسال یا دریافت مجدد کالا برعهده مشتری خواهد بود.


و) روند رسیدگی به درخواست مشتری
 

پس از آن که کالا به جی موبایل بازگردانده شد، کارشناسان خدمات پس از فروش، ایرادهای اعلان شده توسط مشتری را بررسی خواهند کرد. طی این روند:

  • چنانچه ایراد مطرح شده تأیید شود، وجه به حساب شما بازگردانده می‌شود و چنان‌چه مطرح نشود، کالا به شما بازگردانده می‌شود.
  • تست و اعلان نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، نهایتا تا 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا توسط جی موبایل زمان می‌برد. زمان بررسی بسته به نوع محصول و مشکل اعلان شده متفاوت خواهد بود.
  • اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل کارشناسی و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و جی موبایل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور – به مشتری را می‌پذیرد.
  • چنان‌چه ایراد وارد شده تأیید شود، وجه کالا طی 3 روز کاری، به حساب مشتری بازگردانده می‌شود. به یاد داشته باشید که وجه موردنظر تنها به حسابی بازگردانده می‌شود که پرداخت اولیه از آن صورت گرفته است.
  • ضمنا تأیید کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات مشتریان جی موبایل ملاک عمل و اقدامات جی موبایل خواهد بود.